ELJONNEL E EGY BDSM BULIBA?
Témavezetőriply
SZIASZTOK 
KIVANCSI VAGYOK AZ OSSZES
VELEMENYRE EBBEN A TEMAKORBEN
ELORE KOSZONOM A HOZZASZOLASOTOKAT
CSAO
MASTER BELA
Áttekintés
A téma indult
A témát olvashatja
Bárki
Hozzászólhat
Bárki
Hozzászólások száma
100
A témához nem szólhatsz hozzá

Hozzászóláshoz előbb be kell lépned. Ha nem vagy még tag, előbb költözz be!

Hozzászólások

12
pervpar#50
!kep:http://www.eropolis.hu/imgs/USERGALL/FORUMIMG/8810.jpg
mi is szívesen mennénk, de az eddigi időpontok nem voltak jók, és a feltételekkel sem vagyunk tisztában.

Üdv gabi
bferi0715#49
sziasztok

szívesen elmennék 1 ilyen buliba merre szokott lenni és mikor?
perverz111#48
előzmény
!kep:http://www.eropolis.hu/imgs/USERGALL/FORUMIMG/7303.jpg
Válasz a(z) 46-es üzenetre:Mik a feltélek hogy valaki erre a bulira menjen és szívesen elmennék...csak épp még kezdő vagyok ilyen téren de nagyon érdekelne a dolog
csoda#47
sziasztok

Mi elmennénk, maximum ismerkedünk a témával. Az még nem jelent semmit, hogy elmegyünk.
mastergood#46
SZIASZTOK
BULI  JUNIUS 10.EN!!
MASTER BELA
pincsi-boy#45
Én, mint a kezdők kezdője, nem mennék el egy ilyen bulira. Beszélgetős talira is csak sokára mentem el, és most már oda sem mennék. Megtaláltam azokat a korlátaimat, amiket se ilyen, se olyan bulin nem tudok átlépni. Meg amúgy sem...
A(z) #44 hozzászólást a hozzászóló vonta vissza.
softsm#43
Helló!
Benquin-nek válaszul,hogy kavarhat idegennel egy mazo.
Nejem így lett beavatva,szüzen ismertem meg,fél év múlva pedig egy hirdetésemre jelentkező pasi,akit akkor látott először,abban az órában magáévá tehette a kedvemért...nálunk pont ez a lényeg.
softsm
A(z) #42 hozzászólást a hozzászóló vonta vissza.
mastergood#41
SZIASZTOK
KELLEMES HUSVETI UNNEPEKET
22- BULI 

CSAO
BELA
oregjegenye#40
Sziasztok!
Egy ilyen buli tök jó lenne, és még az emeletre is fel mernék menni.
Ha videóznának az csak feldobna. Persze csak álarcban engedném videózni magamat.
Ha lehet, akár Szmonostorra is kimennék:)
Ö
bagyesz#39